środa, 19 kwietnia 2017

8 RZECZY KTÓRE POWINNAŚ MIEĆ W SZAFIE !


Cześć!
Garderoba Carrie Bradshaw to marzenie niejednej z nas. Mimo wszystko warto wiedzieć, że wcale nie trzeba mieć wielkiej szafy, by wyglądać dobrze. Kate Moss zawsze nosi sprawdzony zestaw ubrań, bo zna klasyki i wie, w czym jej dobrze. Ty tez możesz.
Serdecznie Zapraszam ..


1. BIAŁA BLUZKA 





2. DŻINSY Z DZIURAMI, SLIM, CZARNE, NIEBIESKIE TO ZALEŻY OD CIEBIE






3. SPÓDNICZKA CZARNA, SZARA, BIAŁA.... CO LUBISZ ;)





4. KOSZULA




5. BOMBERKA LUB DŻINSOWA KURTKA 





6. KABARETKI W OSTATNIM CZASIE SĄ BARDZO MODNE




7. BLUZA 




8. Płaszcz 


pa, pa ...









7 komentarzy:

  1. Nie mam tylko kabaretek i bomberki. Ciekawy pomysł na post. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Płaszcz, czarne spodnie, koszula i dodatkowo czarne szpilki to taki must have w mojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tylko jedną spódnicę w swojej szafie i to na pewno nie jest ona takiego pokroju. Nie znoszę spódniczek. Jednak jeansową kurtkę mam i jestem z niej mega dumna, świetnie prezentuje się do każdej stylizacji. Na pewno jeszcze kupię kilka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam wszystko w dużych ilościach nie licząc kabaretem. Chociaż ja oddalabym kilka rzeczy do tej listy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post ! Na szczęście wszystko znajdę w mojej szafie :) uwielbiam takie wpisy z inspiracjami :)
    Pozdrawiam
    makelifesimpleandbetter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Czyli wynika z tego, że w szafie trzeba mieć wszystko �� szkoda, że nie opatrsylas postu swoimi zdjęciami.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w moje skromne progi pannanataliaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam wszystko z powyżej wymienionych poza kabaretkami, ale akurat ten trend mnie nie zachwyca. :)

    OdpowiedzUsuń