środa, 5 kwietnia 2017

Jak dobrze wyglądać w dżinsach?



Cześć! Czy wy też macie ten sam problem z dżinsami, są nie wygodne, do niczego nie pasują, po prostu źle w nich wyglądasz?
Mam dla was kilka porad, dzięki którym pokochacie dżinsy zapraszam !


Czasami potrafię przejść całą galerię handlową i nie znaleść dla siebie dżinsów, a bo tutaj za bardzo obcisłe, a tutaj nie wygodne, i jeszcze za drogiee...
Gdy zamierzacie kupić dżinsy, kierujcie się stylem spodni który lubicie (boyfriend, slim fit, high waist.... ja oczywiście preferuje slim fit i high waist a dlaczego to zaraz), dżinsy mają być przede wszystkim wygodne, mamy czuć się w nich komfortowo i mają podkreślać naszą sylwetkę.

BoyFriend
Boyfrendy są jednym z trendów z 2016 r. i utrzymają się do 2017 r.
Są do dżinsy luźne najczęściej spotykane z dziurami i niskim stanem.
Moim zdaniem te spodnie fatalnie nas obrazują. Niski stan spodni skraca nam nogi przez co wydajemy się niżsi niż normalnie a nasze nogi wydają się jeszcze bardziej szerokie.
Ale jeśli ktoś potrafi dobrać stylizacje do tych spodni to podziwiam.





Kiedyś posiadałam takie dżinsy, i  po jakiś czasie żałowałam że je zakupiłam. Ale każdy ma swoje zdanie ;)

Slim Fit
W dżinsach tego typu się zakochałam. Są super wygodne podkreślają moje nogi, i chętnie w nich chodzę. Dżinsy tego typu jak i high waist kupuje w sieciówce H&M i New Yorker.
Jeśli dżinsy tego typu posiadają przetarcie lub dziury wygląda to super.









High Waist
Wraz z Slim Fit tworzą brygadę moich ulubionych dżinsów.
Spodnie te posiadają bardzo wysoki stan, dzięki czemu nasze nogi wydają się dłuższe niż normalnie,
podkreślają nasze biodra i wyglądają elegancko.







Pa, paa...






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz